17 Şubat 2014 Pazartesi

Mixed Media Tuval Denemem

Bu pano sevdasına aynı tuval üzerine bir sürü, değişik tekniklerle yapılmış, adına altered art, mixed media denen çalışmaları önce yabancı sitelerde sonra da az birkaç yerli blog da inceleyerek düştüm. Tuvaldan daha ince ahşap zeminleri kalbimce bir tema ile dekupajlayarak yaptım bir seri çalışmamı. Ama hep o dağınık dokuya hazırlandım kendimce. Bu hafta ilk denememi yapma fırsatı buldum. İzlediklerimde deseni yırt kullan kısmı çok değişik gelmişti bana , aynen yırttım kullandım ne olacak bakalım diyerek ve tutkallı hali ile bırakıp sabah bir koşu gidip baktığımda dokunun güzel çok güzel olduğunu gördüm…kendimce. Lütfen yorumlayın çalışmamı, siz nasıl görüyorsunuz ???…

2 yorum:

  1. bende seviyorum bu tarz çalışmalari. yapiyorumda özellikle, fotoğraf tasarimlarina çok yakışıyor. elinuze, emeğinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet fotoğraflı çalışmalar da yapmıştım, kişilere, fotoğraf sahiplerine hediye ettim o çalışmalarımı...bir dönem ısrarla fotoğraflı çalıştım hatta. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...Teşekkürler...